Spotkanie Rzeszów


Spotkanie w Rzeszowie nie obiło się bez echa, ale nie zamierzam wspominać negatywów i jak zwykle skupiam się na pozytywach :) 
Bardzo miło było Was wszystkich poznać i strasznie dziękuję za tak liczne przybycie :)
Rzeszów bezapelacyjnie pokonał wcześniejsze miasta pod względem ilości osób. 
Jak zawsze daliście mi mnóstwo energii, dużo uśmiechów i życzliwych słów, dużo przytulania i wspaniałych prezentów. 
Mimo małych mankamentów będę Was miło wspominać i jeszcze raz bardzo Wam dziękuję :) 






Bardzo dziękuję za świetną pamiątkę :) 


















































48 komentarzy:

  1. Sylwia czemu masz zawsze okolary?:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wszystkim dziewczynom które Cię poznały♥ ale czekam aż spotkanie będzie w Krakowie bo choćby nie wiem co to pojawię się tam ♥ trzymaj kciuki Syl by mi się udało ♥ Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi szkoda, że nie mogłam tam być :c

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia, brawo dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dziewczynka z 9 zdjecia od dolu jest sliczna wyglada jak Maia Mitchell

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki szampon przeciwłupieżowy polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia gaczorku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!!!! Pozdrawiam Cię GACZORKU oby więcej takich świetnych postów

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Gaczorku ❤ czekam a może kiedyś bedzie spotkanie w Płocku:) rozważ te miasto proszę 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam na spotkaniu i tak naprawdę dalej nie mogę uwierzyć, że Cię zobaczyłam i przytuliłam <3
    agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te zdjęcia :) widać, że było dużo osób i pani fotograf czasem musiała wciskać się między ludzi haha ale zdjęcia wyszły świetne, ładna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są mega! A Gaczorek jeszcze ładniejszy:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju♥ jakie te zdjęcia są przepiękne!
    http://deeemem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Świetny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow wielkie brawa dla fotografa, bo uchwycił te momenty w taki sposób, że zdjęcia mają niesamowity klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Spotkanie wspominam bardzo ciepło i nie mogę się doczekać aż Cię znów zobacze!
    U mnie też jest relacja z tego spotkania!
    osnapitzmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz !

    __________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Szkoda, że mnie nie było.
    Za każdym razem kiedy oglądam Cię na snapie to się uśmiecham, zarażasz pozytywną energią!

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia! I zapewne przepiękne wspomnienia! Super pamiątka! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma mnie:(
    A zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne zdjęcia, twój uśmiech zaraża! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! Cudowny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes piekna! Szkoda ze mnie tam nie bylo :(

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś po prostu c-u-d-o-w-n-a :> uśmiech - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow, piękne zdjęcia! :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia! A Ty jesteś przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia, żałuję, że nie mogłam tam być :/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gaczorku jesteś tak cudowną osobą, że aż żałuję, że nigdy Cię nie spotkałam. Jak mam doła to wystarczy, że obejrzę Cię na snapie i Twój uśmiech przechodzi tak trochę na mnie ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezusie jesteś taką perfekcyjną kobietą, że tego nie da się opisać, no ideał! *.*

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Odwiedź też okolice Trójmiasta! Było by super. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana bardzo proszę o szybką odpowiedz!
    W piątek ide podciąć zniszczone koncówki i po konsultacji telefonicznej Pani mi sugerowała podcięcie wlosow nożyczkami (ja chciałabym maszynką, chociaz byłoby to moje pierwsze takie obcięcie). Zalezy mi na tym aby jak najdłużej cieszyć sie zdrowymi końcami, jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Nie znam się na tym kompletnie a nie chciałabym żałować bo podcinam ok 10cm!
    Z gory dziękuje i pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Żałuję że nie mogłam tam być :/
    Twój uśmiech jest po prostu cudowny :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. no slyszalam co sie dzialo, masakra;/
    choc te zdjecia akurat swiadcza o super atmosferze!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Sylka byłam na spotkaniu i chciałam Ci powiedzieć,że jesteś cudowną osobą <3 Mega miłą i pozytywną,naprawde.Cieszę się,że Cię spotkalam,przytuliłam i mam nadzieję,że będę mieć jeszcze kiedyś taką okazję <33
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz piekny uśmiech!: )

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia i żałuję, że nie mogłam pojawić się na żadnym spotkaniu, a w Warszawie w sumie było dużo możliwości no, ale trudno następnym razem na pewno się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna jesteś ;*
    Obserwuje ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń